ГАРАНТІЇ

 

       На  всі  товари  магазину  ЗЕВС Меблі  поширюються  гарантії  фірмвиробників  відповідно  до  законодавства  України.

         Гарантійний  термін  кожного  конкретного  виробу  зазначений  в документах,  які  додаються  до  нього.  Під  гарантійним  терміном  слід розуміти  час,  протягом  якого  виробник  безкоштовно  усуває  недоліки товару,  повязані  з  початком  його  використання.

Відповідно  до  Закону  Про захист  прав  споживачів  товар,  придбаний  у нашому  магазині,  можна  обміняти  на  аналогічний  або  повернути протягом  14  днів,  не  враховуючи  дня  купівлі,  якщо  виконані наступні  умови:

  • збережено його  товарний  вигляд,  споживчі властивості,  фабричні ярлики;
  • не пошкоджена  заводська  упаковка;
  • товар не  використовувався,  не  піддавався  збиранню  (монтажу);
  • наявний розрахунковий  документ  (товарний чек),  виданий  споживачеві разом  з  проданим  товаром.

 

Покупцю  буде  відмовлено  в  заміні  товару  на  новий  (поверненні  грошей) якщо:

  • з моменту  покупки  товару,  що  підлягає  обміну  або  поверненню,  пройшло більше  14  днів;
  • товар не  є  новим,  тобто  був  у  складанні  (монтажі);
  • пошкоджена оригінальна  упаковка,  фабричні  ярлики.

 

    Дані  умови  складені  відповідно  до  чинного  законодавства  України  і  не обмежують  законних  прав  Покупця.

У випадку  гарантійного  ремонту  всі  витрати  на  доставку  (пересилку) товару  бере  на  себе  магазин,  в  разі  виявлення  негарантійного  випадку або  повернення  товару  належної  якості Покупець.

Гарантійний  термін  встановлюється   від  дня доставки  меблів.

При  відсутності  заповненого  (в  місці  придбання)  гарантійного  талону, гарантійний  термін  наступає  з  дати  виготовлення  (вказується  на етикетці  виробу).

 

    Гарантійний  ремонт  меблів  здійснюється  при  дотриманні  наступних умов:

  • предявлення товарного  чека,  гарантійного  талону чи  іншого  документа, що  його  замінює,  з  позначенням  про  дату  продажу;
  • предявлення несправного  виробу  або  окремих  елементів  в  оригінальній упаковці.

 

Гарантійні  зобовязання  по  обміну,  поверненню  або  ремонту  меблів  не діють  в  наступних  випадках:

  • закінчився гарантійний  термін;
  • відсутні документи,  що  підтверджують  покупку  (товарний чек);
  • якщо неповна  комплектація  та  видимі  механічні  пошкодження  не  були письмово  зазначені  Покупцем  при  прийманні  товару;
  • меблі неправильно  зібрані  і  встановлені  на  місце;
  • наявність на  меблевих  поверхнях  механічних  пошкоджень,  термовпливів або  слідів  впливу  дії  хімічних  речовин;
  • якщо меблі  використовувалися  з  порушенням  правил/норм  експлуатації, або  не  за  призначенням,  а  також  у  випадку  порушень  інструкції  по  догляду;
  • меблі знаходились  у  вологому  приміщенні  або  зазнали  шкідливого атмосферного  впливу;
  • відновлення та  ремонт  меблів  здійснювались  Покупцем  самостійно;
  • змінена конструкція  виробу  або  комплектуючих  Покупцем  (наприклад, просвердлені  додаткові  отвори,  змінені  габаритні  розміри  і т.п.);
  • якщо наявні  дефекти,  про  які  було  повідомлено  або  відомо  Покупцеві  до продажу  і  внаслідок  яких  Покупець  отримав  індивідуальну  знижку,  а  також  дефекти,  через  які  на  меблі  була  знижена  ціна  реалізації;
  • якщо пошкодження  меблів  виникло  внаслідок форсмажору  (стихійне  лихо, побутові  фактори  і т.д.).

Гарантія  не  розповсюджується  на  нормальне  зношування,  порізи  та подряпини,  а  також  пошкодження,  що  виникли  внаслідок  удару чи  аварії;

  Колір  чи  відтінок  виробу  на  фотографіях  каталогу  може  дещо відрізнятись  від  реального . Дефектами  меблів  не  є:  незначні  відмінності  у відтінках  кольорів  і  відмінність  малюнка  лакофарбових  покриттів   (декору),  а також  відхилення  від  габаритних  розмірів ± 12 см  на один  виріб.

Фабрикивиробники  залишають  за  собою  право  вносити  зміни  в комплектацію,  конструкцію  і  колірні  відтінки  виробів,  які  не  впливають  на їх  основні  функції  призначення . Магазин,  в  свою  чергу  не  несе  за  це відповідальності.

      При  самостійному  збиранні  меблів  необхідно  перевірити  деталі  на наявність  браку  (сколів,  подряпин,  відшарування  покриття,  деформації), при  виявленні призупинити  збирання,  оскільки  деталі  меблів  зі  слідами монтажу  (наприклад,  був  вкручений  гвинт,  прорізано  отвір,  встановлено дзеркало  або  скло)  поверненню  та  обміну  не  підлягають . Заводську упаковку  необхідно  зберігати  до  завершення  збирання,  тому  що  заміна браку  здійснюється  тільки  в  заводській  упаковці.

При  виявленні  браку  необхідно  повідомити  про  це  за  телефонами, вказаними  у  товарному  чеку.

Рекламації,  що  виникли  внаслідок  неправильного  збирання,  доставки  і підйому  (самостійно Покупцем)  або  виникли  внаслідок  неправильної експлуатації , усуваються  за рахунок  Покупця.

Після  закінчення  складання  зберігайте  до  кінця  гарантійного  терміну товарний  чек,  супровідну  документацію  та  маркувальні  ярлики  на  упаковці.

З  питань  гарантійного  обслуговування  звертайтесь  до  менеджера магазину  за  вказаними  на  сайті  телефонами.

 

                          Гарантії на матраци

 

    Гарантія  на  матрац  діє:

  • за наявності  гарантійного  талону  виробника  та  товарного  чеку  магазину;
  • при використанні  матраца  на  ліжку  з  жорсткою  основою  і  центральною опорою  або  ортопедичним  каркасом;
  • якщо габаритні  розміри  матраца  відповідають  розмірам  основи  або ортопедичного  каркасу,  не  виходячи  за  його  межі;
  • якщо матрац  надано  в  чистому  вигляді  (забруднені  матраци  не приймаються);
  • якщо матрац  зберігався  в  горизонтальному  положенні  згідно  з  інструкцією  з  транспортування,  експлуатації  та  зберігання  матраців.

Гарантія  на матрац  не  діє:

  • на матраци  без  гарантійного  талону  та  товарного  чеку;
  • якщо матрац  використовувався  на  основі,  яка  не  відповідає  вимогам експлуатації  або  якщо  його  поверхня  має  чітко  виражені  пошкодження  і структурні  деформації;
  • на висоту  матраца.  Виробник  гарантує  наявність  та  високу  якість наповнювачів,  зазначених  на  етикетці  матраца . Висота  матраца  може варіюватися  до  двох  сантиметрів,  що  може  бути  викликано  допусками  в розмірах  використаних  матеріалів  та  технологією  виготовлення;
  • на пошкодження,  які  є  наслідком  самостійних  переробок  покупцем  (заміна комплектуючих  частин,  зміна  форми , розміру,  кольору  матраца,  чохла матраца);
  • на механічні  пошкодження  чохла  матраца  (пропалені  місця,  порізи); 
  • на забруднення  біологічного,  пігментного  і  маслянистого  походження (плями  від  фарби,  крові,  сечі,  напоїв  та  ін.);
  • на пошкодження  і  деформації,  які  зявилися  внаслідок  недотримання  вимог експлуатації  і  зберігання  (наприклад,  згинання  ортопедичного  матраца  при  його  перенесенні  або  транспортуванні); 
  • на невідповідність  оббивки  матраца;
  • на западини  від  тіла  глибиною  менше  4  см.  Незначні  поглиблення  за формою  тіла  не  вважаються  дефектом  і  є  нормою  в  застосуванні ортопедичного  матраца;
  • присутність  специфічних  запахів,  характерних  для  матеріалів  природного походження  (кокосова  койра,  кінський волос,  морська трава,  натуральний латекс  і  т.п.)  не  є  дефектом  матраца;
  • на відповідність  матраца  кожному  споживачеві  за  медичними показниками,  у  тому  числі  на  відсутність  алергії.

Матраци  індивідуальних  розмірів,  в  яких  не  виявлено  жодних  дефектів, обміну  чи  поверненню  не  підлягають.

    * За  гарантією  ремонту  або  заміні  підлягає  тільки  та  частина  матраца,  у  якій  було  виявлено  дефект.  Якщо  весь  матрац  було  визнано дефектним,  то  він  підлягає  обміну.  Якщо  ваш  матрац  був  підданий ремонту  або  заміні,  то  термін  гарантії  не  подовжується.

З  тієї  ж  причини,  матраци  у  вакуумній  упаковці  відповідної  якості  після розкриття  упаковки  поверненню  або  обміну  не  підлягають.

     Також  слід  враховувати, що  придбаний  і  оплачений  бездефектний матрац,  який  був  виготовлений  за  індивідуальними  параметрами, відмінними  від  стандартних,  поверненню  і  обміну  не  підлягає.

    Якщо  ви  сумніваєтеся  в  тому,  що  товар,  який  ви  вже  придбали  підійде вам  за  розміром  чи  за  іншими  параметрами,  ні  в  якому  разі  не  знімайте  з нього  упаковку,  оскільки  після  її  розкриття  матраци  належної  якості обміну  або  поверненню  не  підлягають.  Ви  можете  випробувати  його кілька  ночей  в  упаковці.

 

                         Технологічний запах матраців

      Більшість  виробників  використовують  для  виробництва  ортопедичних матраців  клей  для  скріплення  різних  шарів  між  собою.  На  виробництві матраци  відразу  запаковують  у  поліетиленову  упаковку,  у  звязку  з  чим після  відкриття  упаковки  може  відчуватися  виражений  запах.  Речовини,  що  використовуються  при  виробництві,  безслідно  і  повністю вивітрюються  з  ортопедичного  матраца  впродовж  13  діб.

      Окрім  того,  природні  матеріали  (латекс,  кокосова  койра,  морські водорості,  кінський волос,  верблюжа  і  овеча  шерсть  та  ін.)  можуть  мати свій  специфічний  запах.