ГАРАНТІЇ
На всі товари магазину ЗЕВС Меблі поширюються гарантії фірм–виробників відповідно до законодавства України.
Гарантійний термін кожного конкретного виробу зазначений в документах, які додаються до нього. Під гарантійним терміном слід розуміти час, протягом якого виробник безкоштовно усуває недоліки товару, пов‘язані з початком його використання.
Відповідно до Закону “Про захист прав споживачів” товар, придбаний у нашому магазині, можна обміняти на аналогічний або повернути протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі, якщо виконані наступні умови:
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
- не пошкоджена заводська упаковка;
- товар не використовувався, не піддавався збиранню (монтажу);
- наявний розрахунковий документ (товарний чек), виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Покупцю буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:
- з моменту покупки товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло більше 14 днів;
- товар не є новим, тобто був у складанні (монтажі);
- пошкоджена оригінальна упаковка, фабричні ярлики.
Дані умови складені відповідно до чинного законодавства України і не обмежують законних прав Покупця.
У випадку гарантійного ремонту всі витрати на доставку (пересилку) товару бере на себе магазин, в разі виявлення негарантійного випадку або повернення товару належної якості – Покупець.
Гарантійний термін встановлюється від дня доставки меблів.
При відсутності заповненого (в місці придбання) гарантійного талону, гарантійний термін наступає з дати виготовлення (вказується на етикетці виробу).
Гарантійний ремонт меблів здійснюється при дотриманні наступних умов:
- пред’явлення товарного чека, гарантійного талону чи іншого документа, що його замінює, з позначенням про дату продажу;
- пред’явлення несправного виробу або окремих елементів в оригінальній упаковці.
Гарантійні зобов’язання по обміну, поверненню або ремонту меблів не діють в наступних випадках:
- закінчився гарантійний термін;
- відсутні документи, що підтверджують покупку (товарний чек);
- якщо неповна комплектація та видимі механічні пошкодження не були письмово зазначені Покупцем при прийманні товару;
- меблі неправильно зібрані і встановлені на місце;
- наявність на меблевих поверхнях механічних пошкоджень, термо–впливів або слідів впливу дії хімічних речовин;
- якщо меблі використовувалися з порушенням правил/норм експлуатації, або не за призначенням, а також у випадку порушень інструкції по догляду;
- меблі знаходились у вологому приміщенні або зазнали шкідливого атмосферного впливу;
- відновлення та ремонт меблів здійснювались Покупцем самостійно;
- змінена конструкція виробу або комплектуючих Покупцем (наприклад, просвердлені додаткові отвори, змінені габаритні розміри і т.п.);
- якщо наявні дефекти, про які було повідомлено або відомо Покупцеві до продажу і внаслідок яких Покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, через які на меблі була знижена ціна реалізації;
- якщо пошкодження меблів виникло внаслідок форс–мажору (стихійне лихо, побутові фактори і т.д.).
Гарантія не розповсюджується на нормальне зношування, порізи та подряпини, а також пошкодження, що виникли внаслідок удару чи аварії;
Колір чи відтінок виробу на фотографіях каталогу може дещо відрізнятись від реального . Дефектами меблів не є: незначні відмінності у відтінках кольорів і відмінність малюнка лакофарбових покриттів (декору), а також відхилення від габаритних розмірів ± 1–2 см на один виріб.
Фабрики–виробники залишають за собою право вносити зміни в комплектацію, конструкцію і колірні відтінки виробів, які не впливають на їх основні функції призначення . Магазин, в свою чергу не несе за це відповідальності.
При самостійному збиранні меблів необхідно перевірити деталі на наявність браку (сколів, подряпин, відшарування покриття, деформації), при виявленні – призупинити збирання, оскільки деталі меблів зі слідами монтажу (наприклад, був вкручений гвинт, прорізано отвір, встановлено дзеркало або скло) поверненню та обміну не підлягають . Заводську упаковку необхідно зберігати до завершення збирання, тому що заміна браку здійснюється тільки в заводській упаковці.
При виявленні браку необхідно повідомити про це за телефонами, вказаними у товарному чеку.
Рекламації, що виникли внаслідок неправильного збирання, доставки і підйому (самостійно Покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації , усуваються за рахунок Покупця.
Після закінчення складання зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек, супровідну документацію та маркувальні ярлики на упаковці.
З питань гарантійного обслуговування звертайтесь до менеджера магазину за вказаними на сайті телефонами.
Гарантії на матраци
Гарантія на матрац діє:
- за наявності гарантійного талону виробника та товарного чеку магазину;
- при використанні матраца на ліжку з жорсткою основою і центральною опорою або ортопедичним каркасом;
- якщо габаритні розміри матраца відповідають розмірам основи або ортопедичного каркасу, не виходячи за його межі;
- якщо матрац надано в чистому вигляді (забруднені матраци не приймаються);
- якщо матрац зберігався в горизонтальному положенні згідно з інструкцією з транспортування, експлуатації та зберігання матраців.
Гарантія на матрац не діє:
- на матраци без гарантійного талону та товарного чеку;
- якщо матрац використовувався на основі, яка не відповідає вимогам експлуатації або якщо його поверхня має чітко виражені пошкодження і структурні деформації;
- на висоту матраца. Виробник гарантує наявність та високу якість наповнювачів, зазначених на етикетці матраца . Висота матраца може варіюватися до двох сантиметрів, що може бути викликано допусками в розмірах використаних матеріалів та технологією виготовлення;
- на пошкодження, які є наслідком самостійних переробок покупцем (заміна комплектуючих частин, зміна форми , розміру, кольору матраца, чохла матраца);
- на механічні пошкодження чохла матраца (пропалені місця, порізи);
- на забруднення біологічного, пігментного і маслянистого походження (плями від фарби, крові, сечі, напоїв та ін.);
- на пошкодження і деформації, які з‘явилися внаслідок недотримання вимог експлуатації і зберігання (наприклад, згинання ортопедичного матраца при його перенесенні або транспортуванні);
- на невідповідність оббивки матраца;
- на западини від тіла глибиною менше 4 см. Незначні поглиблення за формою тіла не вважаються дефектом і є нормою в застосуванні ортопедичного матраца;
- присутність специфічних запахів, характерних для матеріалів природного походження (кокосова койра, кінський волос, морська трава, натуральний латекс і т.п.) не є дефектом матраца;
- на відповідність матраца кожному споживачеві за медичними показниками, у тому числі на відсутність алергії.
Матраци індивідуальних розмірів, в яких не виявлено жодних дефектів, обміну чи поверненню не підлягають.
* За гарантією ремонту або заміні підлягає тільки та частина матраца, у якій було виявлено дефект. Якщо весь матрац було визнано дефектним, то він підлягає обміну. Якщо ваш матрац був підданий ремонту або заміні, то термін гарантії не подовжується.
З тієї ж причини, матраци у вакуумній упаковці відповідної якості після розкриття упаковки поверненню або обміну не підлягають.
Також слід враховувати, що придбаний і оплачений бездефектний матрац, який був виготовлений за індивідуальними параметрами, відмінними від стандартних, поверненню і обміну не підлягає.
Якщо ви сумніваєтеся в тому, що товар, який ви вже придбали підійде вам за розміром чи за іншими параметрами, ні в якому разі не знімайте з нього упаковку, оскільки після її розкриття матраци належної якості обміну або поверненню не підлягають. Ви можете випробувати його кілька ночей в упаковці.
Технологічний запах матраців
Більшість виробників використовують для виробництва ортопедичних матраців клей для скріплення різних шарів між собою. На виробництві матраци відразу запаковують у поліетиленову упаковку, у зв’язку з чим після відкриття упаковки може відчуватися виражений запах. Речовини, що використовуються при виробництві, безслідно і повністю вивітрюються з ортопедичного матраца впродовж 1–3 діб.
Окрім того, природні матеріали (латекс, кокосова койра, морські водорості, кінський волос, верблюжа і овеча шерсть та ін.) можуть мати свій специфічний запах.